Kanelbullar

Den här dagen har gått rätt så fort, har gjort lite allt möjligt. :)
Bl a blev de lite shopping, mest småsaker. Hittade ett bakplåtsställ rätt så billigt. Har länge tänkt köpa ett sånt, men de har inte blivit av.
Bakar ju inte så ofta, men dom ggr jag gör det så brukar jag ha problem att få plats med plåtarna i vårt lilla kök. Plåtstället är ju helt perfekt. Det får plats 4 plåtar o man kan vika ihop det när man inte använder det. :)



Såg i nått reklamblad att de är kanelbullens dag på söndag. Snart finns de inte nått som inte har en egen dag. ;-)
Men som läget är nu så kan jag ju inte baka några bullar. Är ju en fördel om man har två händer då. :p
Så blir inga bullar här, orkar nog inte köpa. :) Och kan ju inte precis be nån baka några bullar åt oss. ;-)



Förut ikväll var jag till jobbet o hälsade på. Skulle lämna/hämta några saker o prata med min lagledare. Tyvärr så var han inte där.
Träffade iaf många andra o ryktet verkar ha spridit sig fort. Var mååånga som kom fram o frågade hur de var med handen. :) (jag hade ju jackan på mig o gömde handen i jackärmen, så dom såg ju inte bandaget när jag kom dit). Men tydligen så visste dom flesta ändå varför jag inte varit på jobbet.

Flera frågade om jag verkligen är säker på att jag kan börja jobba igen på måndag. Jag HOPPAS att jag kan de, men vet ju inte säkert än. Som de känns just nu så tror jag inte de kommer gå så bra. ;-(
Men har ju några dar till på mig att vila handen... 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-09-30 @ 22:45:29 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

hihi tack :)

nä en bloggkompis har gjort den :)

Postat av: Anonym
2009-09-30 @ 22:47:11 URL: http://kittygitty.blogg.se/

mums med bulldag

Postat av: Karin
2009-10-01 @ 08:56:16 URL: http://karinolofsson.se

det var det:)



ha en fin torsdag:)

Postat av: joacim
2009-12-04 @ 14:59:58 URL: http://www.wehoo.se

Hej. Goglade på "bakplåtsställ" och undrar vart du köpte ditt?



Hoppas du hinner svara!



MVH // Joacim


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0