Lingon

Nu är de nästan helg! :)

Skulle egentligen fått helg imorse när jobbet slutade, men ska jobba extra ikväll. Dom har så dålig koll ibland. Igår t ex, så ringde dom o frågade om jag ville jobba extra. Men jag hade ju redan onsdag på mitt schema. ;-)

Kanske vore en bra idé om dom kollar upp vilket lag som jobbar innan dom försöker ringa in extrafolk. ;-)

Men idag när dom ringde så tackade jag ja. Hade tänkt se film ikväll, men de kan jag ju göra när jag slutar kl 22. :)

Igår var vi i Lars föräldrars stuga o plockade lingon. Fick ihop en del, trots att vi bara plockade i ca en halvtimme. Hann inte plocka så mkt längre, skulle äta där o sen skulle jag till jobbet. Får se om de finns tid att plocka nån mer dag. :)


Lingon - Vaccinium vitis-idaea



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0