Glad påsk!

Nu är de mitten av påskhelgen. Hittills har jag bara tagit de lugnt hela påsken o de har varit SÅ SKÖNT!
Har varit ledig från jobbet sen i torsdags o ska inte jobba förrän på mån kväll.


Nova är min påskhare, kolla hur hon ligger me tassarna. ;-)

Så fort jag vaknade på skärtorsdag så stack jag iväg till bl a Birsta med föräldrarna. Dom skulle dit o jag ville ju inte vara hemma. :p Har försökt att hålla mig hemifrån sen i tisdags när Lars fick magsjuka. :(
Nu är han iaf frisk, hoppas även att jag klarar mig. Idag är första dagen som han är piggelin igen, så idag får jag middagssällskap. Har ju ätit själv hela veckan, tråkigt.
Förutom på skärtorsdag förstås, då beställde jag o föräldrarna kinamat o sen följde jag me dom hem o åt där. :D

Nu ska vi strax iväg o handla lite mat. De är ju påskafton, så man kanske borde äta nånting som har me påsken att göra. :p Jag har inte ätit varken ägg, sill eller nått sånt i påsk. Igår t ex så mumsade jag i mig lite sallad framför tv'n. Haha... men idag blir de kanske kyckling eller nått sånt. Ska se vad vi hittar för "roligt" på ICA. ;-)


De enda "påsk-aktiga" som jag köpte när jag var i Birsta ;-)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: bjorne
2010-04-05 @ 08:34:33 URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Verkar som vi haft rätt så lika påsk,själv har jag mest varit själv med dotterns katt,frugan jobbar och barnen är på sina äventyr och har faktiskt inte ätit ägg jag eller det har blivit grillmat och några bira för vädret har varit på topp.

Postat av: Anonym
2010-04-05 @ 09:56:05 URL: http://kittygitty.blogg.se/

ja den vara kanon..din också hoppas jag


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0