Fast utomlands

Jag har inte varit hemma mkt dom senaste dagarna. Har jobbat en hel del o annars har jag varit ute o gått, träffat folk osv.

Igår var jag på tjejmiddag hos Ramona. Lika trevligt som vanligt o hon bjöd på jättegod mat! Vet inte vad maträtten heter, men de var kyckling, tomater, lök, champinjoner o sånt i den. O längst upp var de chips! De passade riktigt bra till den där maten. :)
Vi hade faktiskt en kille med på tjejmiddagen också. Tim var ju med såklart :) Han är riktigt gullig.










Nu måste jag fixa massa här hemma, o sen duscha, packa o göra mig klar. Jobbar till 06 imorgon o då sticker vi direkt till Lars föräldrars stuga.
De ska bli sol imorgon också, så tänkte att då är man ju på plats direkt när man vaknar så man hinner vara ute i solen innan de är dags för att åka tillbaka till stan o jobba på kvällen.

Hans föräldrar är utomlands o skulle egentligen ha kommit hem idag. Men de blir ju lite svårt när de inte går några flyg, så jag vet inte riktigt vilken dag dom kommer.

Även på jobbet blir de skillnad när de inte går några flyg. De som vi skulle fått tors natt, kom inte förrän på fre nångång, så de får vi ta hand om idag istället. Men dom sa att dom kallat in extra folk, så de borde ju gå bra. :)
Dessutom lär vi ju inte få nått me flyg inatt heller, eftersom de fortfarande är flygförbud (om de inte ändrats sen imorse när jag läste om de sist). :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2010-04-18 @ 17:38:31 URL: http://anst86.blogg.se/

Maten såg riktigt god ut :) Ja det är knas det här med flygen, hoppas det blir bättre snart!

Postat av: my
2010-04-20 @ 13:23:48 URL: http://myilivet.blogg.se/

Det där såg supergott ut! Chips i mat är jag inte förtjust i nej annars...

Och flygproblemen drabbar många, på olika sätt... naturen spökar med oss! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0