Någon som har tips?

Idag har jag varit piggelin. :) Förutom lite snuva o lite hosta så verkar de som att förkylningen nästan försvunnit helt. :)
Då har jag ju blivit rastlös istället. :p Har ju massa energi för att hitta på saker, men vet inte riktigt vad jag ska göra. Har ju varit ute o gått o sånt, men kan ju inte vandra omkring från att jag vaknar tills jag ska sova igen. ;-)
Så vad kan man göra mer? Förslag nån?

Jag kommer troligtvis vara sjukskriven resten av veckan, ska nog börja jobba igen på måndag. Doktorn rekommenderade ju en veckas vila, o de har ju inte gått en vecka än. Dessutom känner jag ju i handen att jag inte skulle klara av att jobba.
Så jag behöver lite idéer på vad jag kan fördriva dagarna med. Typ alla jobbar/har skola på dagtid. Kvällarna är de lättare att hitta sällskap.

De är ganska konstigt att jag har lust att göra allt som jag inte kan/får göra. Vill bowla, storstäda, baka o massa "hand-grejer". Men de är ju inte så smart kanske, ska ju vila handen.
Fick iaf första säsongen av Svensson Svensson från Lovefilm igår. Så låg o skrattade för mig själv i soffan. ;-)

Just ja... en till grej bara. Nån undrade hur jag kan blogga, sitta vid datorn osv när jag har en inflammation i handen. Men... jag har faktiskt en vänster hand o den fungerar utmärkt! Vid datorn använder jag mest den. Och småsaker kan jag ju göra me höger, men inte konstiga vridrörelser, lyft o sånt.

Hoppas ni alla har haft en bra "kletbullens-dag". Själv bojkottar jag såna, dom är inte de minsta goda. :p Isf ska dom vara hemmagjorda me vaniljkräm eller sylt i. Ingen äcklig mandelmassa. ;-)




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2010-02-17 @ 07:37:30 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

skulle också behöva a förslag på saker man kan göra :P

Postat av: Lotta
2010-02-17 @ 11:09:24 URL: http://atollenrock.blogg.se/

Choklade är underbar. Det finns även en rosépepparchoklad från samma fabrikör. Lovely!

Postat av: Zäta
2010-02-17 @ 15:10:38 URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

tack :) jag gillar inte heller semlor egentligen. bara mammas hemmagjorda :D



ta ut massa energi på gymmet. det funkar alltid :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0