Förlåt... :-(

FÖRLÅT!

Måste skriva av mig lite, så läs inte om ni har lätt för att bli uttråkade...

Jag har varit en plåga för allt o alla senaste tiden, speciellt idag. Efter en vecka me lite mat, extremt lite sömn o MASSVIS me stress, så klarade jag de inte längre. Idag är en sån dag när jag borde grävt ner mig i en riktigt djup grop, för att aldrig mer komma fram. :(
Men, istället har jag varit på jobbet från 16-23 (men som tur var så slutade vi ca 30 min tidigare). Försökte hålla mig för mig själv så gott de gick, men de är ganska omöjligt när man jobbar på ett ställe där de är massa folk överallt.

I slutet av kvällen råkade jag nog säga mer saker än jag borde, speciellt till en person. De var inga taskiga saker till den personen, men ändå saker som jag borde hållit för mig själv...



Knappt varit hemma nått den här veckan. Har jobbat rätt så mkt, o när jag inte jobbat har de varit massa annat att göra. Och min lediga dag (ons) var jag på ledarskapsutbildning i 8 h. Även tors var de utbildning, utbildningen var iaf väldigt bra. 
Efter utbildningen lyckades jag sova 1 h på kvällen innan de var dags att jobba natt. Kände mig helt borta hela natten, hjärnan var nog kvar hemma tror jag. 
Slutade 06, hade planerat att sova 4 h när jag kom hem, men de råkade bli 6 h. Så de blev världens stress före jobbet idag. Hade så mkt att göra innan kl 16 när jag skulle jobba igen.

Ska försöka fixa en hel del saker nu, så morgondagen kanske blir liiiite lugnare.
Ska ha tjejmiddag imorgon för närmsta tjejgänget. De ska bli superkul! :) Alltid roligt att träffa dom, så hoppas dom får mig på bättre tankar, för nu finns de mååånga tankar som måste bort.

Innan gänget kommer imorgon så är de hur mkt som helst som måste göras, så kan inte sitta här o skräpa mer nu.
Dags att torka tårarna, leta efter en liten gnutta energi (vart jag nu ska hitta den?) o försöka rycka upp mig...

Tur att jag hann hem innan tårarna kom. Vet inte ens varför dom kom. Antagligen en kombination av enorm trötthet, stress, ond hand o att jag ångrade att jag sa för mkt till den där personen...
Vet egentligen inte varför jag ångrar de. Kan ju vara bra på ett sätt att den personen vet om hur jag känner över vissa saker.
Och, som jag skrev förut, så var de ju inga taskiga saker jag sa till den. De var mer grejer om mig själv som jag berättade (o sånt är jag riktigt dålig på ibland).




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2010-03-26 @ 23:54:43

Nattjobb kan få vem som helst att må dåligt...

Postat av: Eva
2010-03-27 @ 00:43:21 URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Anonym: Jobbar du nätter? Jag mår inte de minsta dåligt av att jobba nätter. :)

De är all stress o annat senaste tiden som fick mig att bryta ihop, inte pga jobbet.

Postat av: Josefine
2010-03-27 @ 12:56:55 URL: http://pinksnow.blogg.se/

jaa t är faktiskt skönt :D ha en bra dag!

Postat av: bjorne
2010-03-27 @ 14:46:23 URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Verkar va ett slitsamt jobb du har med tanke på arbetstiderna men så är det med vissa saker,bättre att jobba natt än inget jobb ha i dessa tider och tänk inte så mycket på vad du berättade för din arbetskompis,han eller hon kanske går att lita på så då är det inga problem,ha så kul på tjejfesten och va glad och ha kul,

Postat av: Sofie
2010-03-27 @ 16:52:21 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

tack så mycket :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0