Com Hem-reklam

Jag har verkligen vänt på dygnet nu när jag är sjukskriven. Jobbar ju kväll/natt annars, så är en riktig nattmänniska. Nu klarar jag knappt av att hålla mig vaken på kvällarna. Iofs blir jag trött av tabletterna också, men ändå. :p

Igår hade jag filmkväll med brorsan o Veronica. Sista filmen hade jag väldigt svårt att hålla mig vaken, men som tur var så klarade jag det. ;-)
Har kännt mig väldigt social dom här veckorna iaf. Träffar folk hela tiden o hittar på massa saker. Bra att så många vill underhålla mig så jag inte blir rastlös. Tycker de hela tiden är nån som hör av sig och vill hitta på nått. Tack allihop! :)
Är t ex glad för att jag haft mkt tid att träffa Veronica, brorsan o Neo t ex. För dom brukar jag inte ha tid att träffa så mkt när jag jobbar massa.

I fredags var jag o Veronica på hockey. Vi såg Timrå-Frölunda, Timrå vann med 6-2! =)
I måndags var vi på fotboll o kollade på Giffarna. Tyvärr så vann dom inte, det blev 3-3. Klantigt av dom, de stod ju 3-2 när de var bara några sekunder kvar. Men men... De var ju gratis att gå iaf, Veronica hade fixat biljetter. Hennes mamma brukar jobba på matcherna. :)

Nu ska jag plasta in handen/armen så jag kan duscha. Längtar tills bandaget är borta så jag kan duscha riktigt. Inte lätt att duscha med en plastpåse på handen, speciellt inte när höger fortfarande gör för ont för att böja mer än litegrann. Eftersom de tar 100 år att duscha o dessutom gör så ont, så har jag nu skjutit upp det i 3 h. Kanske dags att släpa sig dit. ;-)

Sen på eftermiddagen ska jag till Lina o Bäck för att kolla på deras nya lägenhet, o sen är vi 5-6 st från jobbet som ska tilll stan o äta på Allstar. De ska bli gott! :)
Jag måste bara komma ihåg att jag ska beställa nått som är lätt att skära, ingen stor köttbit t ex. Skulle ju vara pinsamt om jag måste be någon skära maten åt mig, bara för att jag inte klarar av det. ;-)

Har ingen bild att bjuda på idag, så de får bli en reklamfilm istället. :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Unspoken Message
2010-09-22 @ 15:36:17 URL: http://unspokenmessage.blogg.se/

sv: ja de är faktiskt jätteroligt, nu är det bara att hoppas på att jag får behålla jobbet :)

hahah nej inte vart så intresserad av kärleksromaner själv heller ahah, lite för sameold-sameold

Postat av: lotta
2010-09-22 @ 18:50:18 URL: http://atollenrock.blogg.se/

JOtack, det är bara bra med mig. Jobbar och står i. Vad skönt att du hinner vara social och umgås med nära och kära. Vet själv hur det är när man jobbar en massa. Man hinner aldrig med känns det som...

Hoppas middagen blir trevlig!

Lotta

Postat av: soffie
2010-09-22 @ 20:49:21 URL: http://soffie69.blogg.se/

va härligt att du har många runt dej då du är sjukskriven,

massor av kramar till dej å hoppas det blev en goo middag

Postat av: Linda - ndaiL
2010-09-22 @ 21:21:36 URL: http://ndail.blogg.se/

hoppas du blir bättre med handen snart!

Postat av: Anonym
2010-09-22 @ 22:18:52 URL: http://kittygitty.blogg.se/

comhem är klockrena med sina reklamfilmer,dessvärre kan jag inte säga det om deras internet

Postat av: Jennie
2010-09-22 @ 22:42:47 URL: http://hallon8.blogg.se/

hahaha nej den reklamen fastnar i huvudet :D



och usch va jobbigt att vända på dygnet.. :/

Postat av: Mamma till William
2010-09-23 @ 09:36:24 URL: http://blondis81.blogg.se/

Godmorgon vännen..Ja vi har många bra möjligheter med vårat jobb.

Nu i höst har ja varit där i 10 år och det trodde jag inte,,men tiden går så snabbt.När man ska komma tillbax så kommer man var som nybörjare för de har ändrar så mycket nu när man har varit borta men man lär komma in i det rätt snabbt,,känns som ja kommer ha problem med kodning för va ja har hört så är det så mycket som har ändrats..men det får man ta då..Ha en skön dag.kram

Postat av: Eva
2010-09-23 @ 19:34:10 URL: http://detspokar.blogg.se/

Vet du, jag är jätteless på de där ComHem-tanterna. Dessutom var jag jätteirriterad när jag hade min bredbandsuppkoppling där. Det var ursegt, så jag bytte till Telias mobila istället. Klart mycket bättre!



Sv: Jo tack, flyttbestyren har börjat. I morgon får jag nycklarna :-)



Ha en trevlig helg!



kram,

Eva


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0