Äntligen helg! :)

Nu är det helg! :)
Kom hem från jobbet för ca en timme sen. Kvällen gick riktigt fort, trots att jag började jobba kl 16. Gillar verkligen inte att börja kl 16 när man jobbat kväll/natt innan. Man hinner knappt göra nått innan man ska vara tillbaka på jobbet. Men nu är det iaf 6 veckor till nästa gång vi har ett sånt jobbpass. :)
Vi har ju en sån här fre var 3:e v, men nästa gång vi ska ha det så är jag LEDIG! :) Då ska jag o Lars på kryssning. Ska bli så kul! *längtar*

De blir inte mkt ledighet i helgen. Jobbar ju igen på söndag, men har ju ledigt hela lördag iaf. :)
Har inga planer för lördag än så länge, men har inte lust att hitta på så mkt heller. Varit mkt jobb den här veckan, så ska bli skönt att bara ta det lugnt och inte ha nån tid att passa.
Kanske vila upp sig och försöka bli frisk nångång? Riktigt less på evighetsförkylningen nu. Över 3 v sen jag blev sjuk, tur att jag inte visste då att den skulle hålla i sig i 100 år. Överdriver inte heller... ;-)

Cocillana hjälper ju en del iaf, skulle ju hosta mer utan den. Men är riktigt less på hostattackerna som gör att man inte får nån luft. Och då när man försöker ta djupa andetag för att få luft, så hostar man ännu mer.
Men men... börjar nog gå åt rätt håll snart hoppas jag. Finns dom som har det värre. Tur att man inte bor i Japan t ex.

Nu ska jag kolla lite grejer på datorn, sen ska vi kolla på film tror jag.
Godnatt! :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: nelly
2011-03-19 @ 16:17:55 URL: http://lillfiseen.blogg.se/

jag sov riktigt bra i den ställningen ;P

Postat av: Mamma till William
2011-03-22 @ 14:17:30 URL: http://blondis81.blogg.se/

God eftermiddag.Helt underbart med vår väder nu..i solen var det 15 grader innan så det var skönt att slippa vinter jackan...har städat gaderoberna på allt så det var skönt att bli av med allt som bara ligger där.Ha en skön dag.kram

Postat av: Iris
2011-05-07 @ 00:57:08 URL: http://smsalåna.nu

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0