Nipaxon!

Idag har jag haft en lugn dag. Varit ute o gått en sväng i det fina vädret och sen småplockat lite här hemma. Annars inte gjort så mkt nytta.
Ska jobba kväll/natt idag, så ska väl snart börja med salladen som jag ska ha med till jobbet. :)
Har läst ut Sandras böcker. Jag brukar ju mest läsa spännande böcker, men dom här var också bra. Lättsamma och lättlästa. 


Tack för lånet Sandra! :)

Igår somnade jag riktigt tidigt, redan vid 21-tiden i soffan. Sov en timme o vaknade av att dom ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba extra. Tackade nej eftersom jag var alldeles för trött, skulle aldrig orkat jobba natten. Sen höll jag mig vaken nån timme till innan jag gick o la mig på "riktigt". :)
Vaknade 8 imorse och var piggelin, men som tur var så lyckades jag sova middag en stund förut. Annars skulle jag behöva vara vaken ett dygn, lite jobbigt. ;-)

Hostmedicinen som jag köpte fungerar riktigt bra! Den smakar inte alls gott, men huvudsaken är ju att den gör så att jag kan sova. :) Den heter Nipaxon. Vet att många är missnöjd med den, pga biverkningarna. Eller vad sägs om detta: ↓

"Hos vissa personer kan medicinen ge upphov till intensiva buk- eller bröstsmärtor ½-4 h efter intag. Smärtorna går över av sig själv efter 1-3 timmar."

Inte roliga biverkningar precis! Som tur var så slapp jag dom. :) Och om jag vetat om det när jag var på apoteket så hade jag aldrig köpt flaskan. :p
Som tur är så behöver jag den ju bara när jag ska sova, på dagtid hostar jag inte så mkt. Förhoppningsvis går väl hostan över snart så man får sova ostört. :)

Nej, dusch o sallad nu så jag slipper springa till jobbet pga tidsbrist. ;-)
Ha en bra kväll allihop!



 


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0