Ny gb-glass!

Idag var jag uppe med tuppen. Lilla Nova tyckte att det var dags för frukost kl 7, så då väckte hon mig. Jag blev rätt så pigg så tyckte de var lika bra att kliva upp. Somnade ju före kl 1 igår, så hade ju sovit ganska många timmar. :)
Tur jag valde att inte jobba extra, med tanke på hur tidigt jag la mig. Klev ju upp den tid som jag annars skulle gått och lagt mig. :p

Idag kom Lars hem. Han är på jobbet nu, men jag hann ju träffa honom någon timme iaf. :)
Vi var en sväng till Ica, jag köpte en glass för att svalka halsen. GB hade fått flera nya sorter, jag valde en Dajmstrut med päronsmak. Låter inte så gott kanske, men den var faktiskt god. :) Smakade typ som vanlig dajmstrut.

 



Nu tror jag att de är dags att sova snart. Kl är bara 21 och det är fredag kväll, men jag har redan somnat flera ggr vid datorn. ;-) Kanske vilar några minuter och ser om det hjälper, men risken är stor att jag kommer fortsätta sova hela natten. :)

Godnatt!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: AMANDA FALK
2011-03-14 @ 01:27:38 URL: http://amandafalk.se

spännande att testa de nya smakerna :D

Sv: Har faktiskt aldrig testat ett par, var emot dem förut, men tänkte att jag kan göra det i London och se om det är något för mig :) Tycker det skulle vara snyggt med ett par träskoklackar och t.ex. okesterjacka till. Vi får se om ag gilalr harem eller inte :)



Ha en toppen start på veckan imorgon, sov så sött!!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0