Solsidan!

Har nyss suttit o skrattat åt Solsidan. Det är så bra! :)
Finns så många grejer som stämmer med verkligheten och som passar in på folk man känner. Som tur är så känner jag ingen som är som Ove Sundberg. ;-)



Nu ska jag leta upp en sladd som passar till vårt PS3. Lilla Nova tror ju att hon är en gnagare, så hon har tuggat sönder sladden. Men tror vi har en sån sladd nånstans, vet bara inte vart.
Tänkte kolla på en film, men "tyvärr" så är de ju en blueray-film, så blir ju lite svårt utan sladd.
Fick även en dvd-film (från Lovefilm), så de får väl bli den annars.

Fick träffa Neo idag, föräldrarna var barnvakt. När jag skulle gå hem så vinkade han och sa hejdå. :) Han brukar ju kunna vinka när man ska gå, men har aldrig förut hört att han sagt hejdå.
Som vanligt så var han riktigt charmig, han är den absolut charmigaste 1-åring som finns! *stolt faster*


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Nilla
2011-03-07 @ 05:54:27 URL: http://pralinen-pi.blogspot.com

Nja, det är en ganska kletig deg, men det blir så otroligt gott när dom väl är klara så det är helt klart värt besväret....

Du, jag tror faktiskt brorsans jänta kvalar in på min plats för den charmigaste 1-åringen som finns =)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0