Tjejmiddag!

Helgen har gått så fort, men inte så konstigt kanske med tanke på hur mkt jag har hunnit med.

Vi har fortsatt rensa bort skräp, åkte bl a till soptippen igår. Hade fulla bilen o bagaget med grejer från garaget. :)
Jag har haft vanlig storstädning hemma (det behövdes verkligen!!), vi har gjort massa ärenden, firat Sara, jag har varit på tjejmiddag hos Micaela, fest med
Lars kompisar (kom hem 7.30 på söndag morgon), sett några filmer o läst i boken.

Verkligen en fullproppad helg, men jag är så nöjd med allt jag hunnit med! :)
Nu sitter jag på jobbet, passar på att blogga lite medan jag har rast.

Nu ska jag kolla vilket humör blogg.se-appen är på idag. Om den vill godkänna en bild, flera bilder eller ingen alls. ;-)



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0