Envis Bella

Pratade med mamma för ett litet tag sen. Ville uppdatera mig om hur de går för Cizzi o Bella efter operationen idag. De verkar gå rätt så bra. :)

Envisa Bella har ju varit lite småsur för att hon inte fick nån mat igår kväll, de måste ju fasta 12 timmar före. Så bara ett litet tag efter att de kom hem så började hon tigga mat. De fick lite grann, man måste ju ge små portioner i början.
Men hon ville ha mer. Så hon satt o halvsov bredvid matskålen o sen la hon sig ner o råkade somna där. :) Hon ville väl vara säker på att inte missa om de blir nån påfyllning. ;-)
Men de måste ju va ett tecken på att de mår ganska bra ändå, annars skulle de ju inte vilja äta.

Min lilla Bella

Min envisa sötnos Bella :)


Cizzi

Cizzi kan också va en envis liten kattfröken ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0