Förberedelser

Håller på att städa, diska mm. Fixar inför kvällens fest. :) Var o handlade 8 imorse, inte precis likt mig en lördag morgon, men de var den enda tid som fanns. :p
Ungarna busar för fullt o Nova är supernöjd över att slippa tratten. Kan ju säga att matte är precis lika nöjd! Behöver inte ha lika mkt koll längre, kan låta båda ungarna sova i samma rum osv, eftersom de inte gör lika mkt längre om de brottas.

Nej, nu är de bäst att fortsätta. Ska ju till stan sen vid 15-tiden, så kan ju inte fastna här om jag ska hinna allt jag ska göra. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anna
2008-04-26 @ 19:19:50 URL: http://anst86.blogg.se

hoppas ni får en trevlig fest! :) hälsa lars från oss! kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0