Första natten med gänget

Har börjat jobba med det nya laget nu. Eller jag har ju inte bytt lag, men vissa i mitt gamla lag har fått byta, o sen har vi fått några nya istället. Tycker de verkar funka bra efter de två första nätterna, så hoppas de fortsätter så :)

Men igår var de andra problem på jobbet. Sju st var med på listan som gällde för kvällen, problemet var bara att de skulle inte börja jobba förrän kl 24! Så blev ju massa strul så klart. Klantigt av Roger eller vem de nu är som fixar de där med vilka som ska jobba o så.
Var massa annat strul oxå. Bl a är det en som fått byta till mitt lag, men hon var inte med på listan varken på sön eller mån. Hon jobbade ju på som vanligt ändå, fick gå dit där det fattades folk. Men sen när hon kollade upp det står de i listorna att hon inte ens jobbar i mitt lag! Skumt!
Dessutom var Thomas där för att jobba åt Lina, men hon var inte heller med på listan. Då när de kollade i datorn stog de att hon tagit ledigt, fastän hon inte har det. Så var väldigt mkt strul igår, förstod att de skulle bli lite strul i början, men inte så här mkt. :p

Jag ska snart iväg en sväng till stan, men ikväll kanske jag ska lägga in bilder från i lördags. :)
Nej, bäst att skynda iväg så jag hinner hem o äta nått innan jag ska på basket ikväll. Hoppas dom vinner, fastän jag är där. ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0