Jobbat gratis

Ikväll har jag jobbat gratis. Jobbade åt Mira, hon var ju där istället för mig för några veckor sen. :) Det var de verkligen värt! När hon jobbade åt mig var jag ju på hockey med tjejgänget från jobbet, dessutom hade vi fest sen för att fira Catrins födelsedag. Riktigt skoj hade vi! :)
O kvällen idag har gått skitfort, fastän jag var på den tråkiga ism'en. :p Men de är massa nytt folk där nu, så jag fick lära upp två nya. De var faktiskt kul, de var riktigt trevliga o duktiga på att jobba.

Gizmo har försökt brottats med Nova, men vi sa åt honom. Han fick ner henne på rygg o då skrek hon. Tror de var för att hon blev rädd, hon kände sig trängd tror jag, inte lätt att försvara sig med en stor krage runt halsen... :( Tycker så synd om henne, hoppas verkligen hon slipper den snart! Stackars lilla Nova...

Nu är katterna lugna, så nu ska jag mysa med dom o se på film.

Trevlig helg!


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0