Kåt kille

Gizmo börjar visa tecken på att vara en mogen kille. :p Han börjar bli intresserad av Nova o de är ju inte så bra. Vet ju att de kan kastreras från 6 mån ålder, men de här två är ju bara 5 mån än. Men vi har ju ändå letat tecken o idag har han varit väldigt rastlös, jamat mkt, nosat henne i baken osv.

Ringde veterinärmottagningen som Sundsvalls djurhem samarbetar med, men självklart var de ju telefontid på morgonen bara. Lite synd att de inte samarbetar med Sundsvalls djursjukhus istället, dit kan man ju ringa hela dan. Men fick reda på att de hade öppet till 16 iaf, så vi tog med Gizmo i buren o åkte iväg. Tyckte de var lika bra att ta med honom, så han kunde få åka bil o tänka på annat ett tag. ;-p

Jag kom in dit 15.59, så var precis på gränsen till att vi skulle hinna! Frågade när vi kunde få tid, o som tur var så hade de en ledig lucka på ons. Så på ons är de dags för operation av båda småbarnen. Känns lite nervöst, o på torsdag ska Cizzi o Bella opereras! Mkt nu...
Självklart så jobbar ju jag på ons, o vill ju inte lämna två nyopererade kattungar ensamma i ca 12 h. Så måste göra allt jag kan nu för att bli av med mitt pass, men de går inge bra... :(

Ska jaga vidare nu...

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0