Måndag igen

Ja, då var de dags för ny vecka igen då.
Den förra slutade ju riktigt bra. Följde ju med till Stockholm, vi åkte strax efter 4.30 på morgonen! Jag sov typ hela vägen o vaknade vid Arlanda stad... haha.. resan gick ju fort iaf :)

Lars skulle va på konferens mellan 9-15, så jag tog t-banan därifrån in till stan. Satt o fördrev tiden en timme på centralen med en tidning o sen gick jag till drottninggatan. Men affärerna hade fortfarande stängt, så jag fick vandra omkring ytterligare en halvtimme o kolla på halvtomma gator, stängda affärer mm... Spännande. ;-p

Till slut kl 11 så öppnade ju iaf några, typ åhléns o H&M, så då fick jag ju lite att göra iaf. Men var många som inte öppnade förrän kl 12. Bl a så var jag ju på skojakt, men fick snällt vänta. :(

Gick iaf bra att va där själv, kunde ju ensam bestämma vilka affärer som skulle besökas o hur länge jag skulle va där. :p
Shoppade lite oxå. De blev ett linne, en vit skjorta/blus, två par skor o lite småsaker.
De är ändå inte riktigt lika kul att gå omkring i sthlm nu som de var förr i tiden. Nu har ju vi fått så många av de affärer som man brukade "längta" efter att kolla i. Men är ju bara kul att vi fått massor av nya affärer oxå :)
O dessutom är de alltid kul att kolla i andra städer, spelar ingen roll om de är en stor eller liten stad. Alltid roligt att komma iväg o göra nånting.

Vid 16-tiden träffade jag Lars o Magnus (en kompis till honom). Vi gick o åt på Bamboo City, lika gott som vanligt :-)
Satt länge o pratade om allt möjligt, men strax före 19 åkte vi hemåt igen. Hade en riktigt bra dag o kom ju inte hem allt för supersent heller.
Kattungarna blev glada, de busade i 3-4 h! Aldrig varit med om nått vildare, de hade ju verkligen sparat energi under dagen. Annars brukar de bara busa 2 h åt gången innan de vill sova igen.

Nu ska jag försöka vila lite snart. Ska jobba extra inatt, men känner att jag är alldeles för trött. Så en power-nap skulle ju inte va helt fel.

Auf wiedersehen

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anna
2008-04-08 @ 09:03:25

vad mysigt med en sthlmdag, tur att du hittade lite att shoppa :) vart köpte du skorna? vad var det för skor? ;)

Postat av: Veronica
2008-04-09 @ 10:45:45 URL: http://draken77.blogg.se

Va kul att du hittade en del att shoppa. Kan du inte ta lite kort och stoppa ut på bloggen så får vi se vad för fynd du har gjort? :) Jobbar du idag? Själv så går jag hemma och väntar på att Hasse ska sluta så vi kan invänta att kl blir 18, då e de dax för VIP kväll på coop. Känns bra att få gå på något sånt, känner sig lite speciell. Sen att jag kommer in tack vare Hasse, de spelar ingen roll *blink* Ha en bra dag och hälsa Lars. Kramis


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0