Semester

För några dagar sen satte dom upp semesterplanen på jobbet. Jag hade fått precis som veckor jag sökt! :) Behövde inte ändra för första gången.
Har tagit två veckor från midsommar o framåt o har även två veckor i augusti. :)

Tack Nelly för låttipsen! Du får gärna ge fler tips. Ni andra får oxå gärna ge tips på bra partymusik inför lördag! Vill ha MÅNGA förslag o ni som har min msn får gärna skicka bra låtar dit.

Nu ska jag ta en snabbdusch, slänga i mig lite mat o sticka till jobbet igen.

Auf wiedersehen!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: neeely
2008-04-24 @ 19:56:34

Janet jacksson-feedback
axwell och sebastian ingrosso-it´s true
fergie-clumsy

ska försöka komma på fler :)

Postat av: Anna
2008-04-24 @ 21:12:45

wehey! så det blir gbg med oss i augusti?? :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0