Trött!!

Jag är så trött o seg idag, skulle helst vilja sova middag, men de har jag inte tid med. :p
La mig ganska sent, var ju pigg eftersom jag jobbat några nätter. Sen efter bara några få timmar så började Gizmo busa med mitt hår. Han gav sig inte heller, jag puttade bort honom men han var som en jojo o kom tillbaka hela tiden. ;-)
Klev upp o gav dom frukost, sen fick jag sova nån timme till innan Novas pipande väckte mig. Hon hade hoppat bakom sängen o hade problem att komma fram. Hon lär sig aldrig! :p Självklart så hade hon ju tagit med en boll dit, de var den som lockade henne antar jag.
Efter att jag petat fram henne så lyckades jag somna om iaf, o sov kanske en timme tills jag vaknade av telefonen. :p De var jobbet som ringde o undrade om jag ville jobba övertid imorgon o på fredag, så de kunde jag ju inte tacka nej till. 12 h övertid är ju pengar som kommer lagomt till min semester. :-)

Nu ska jag diska, duscha o sen till birsta en sväng. Ikväll är de jobb igen, men slipper ju natten eftersom de är röd dag imorgon! :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0