Brainstorm

Nu är de måndag igen. Den här helgen har gått så fort!

I lördags var de ju Seko-möte på Scandic. Efter mötet blev vi bjudna på 3-rättersmiddag på Aveny. De var gott. Dessutom fick vi ju inträde till Aveny, så efter maten så gick jag, Sandra o Sofie därifrån för att dricka lite vin/drinkar hos Sofie. De var trevligt. :)

De blev alltså utgång till slut. Kul att hitta på nått o dessutom riktigt billigt. De enda jag gjorde av med på hela kvällen var en tjuga. :) De var för garderobsavgiften när vi kom tillbaka till Aveny vid 24-tiden.
Inträdet o maten fick vi ju gratis o jag köpte inget att dricka på krogen. Just ja, köpte ju faktiskt en öl till maten, men de var ju tidigare på kvällen.
Var ju inte helt fel att vi dessutom fick betalt för att vi var på mötet en lördag. :)

Igår var de stor städdag. Såg ut som ett kaos här, så var tvungen att städa massa innan våra middagsgäster skulle komma. Brorsan o Veronica kom hit för att äta mat o spela spel. De var riktigt kul! :) Bra att vi äntligen hittade en dag när alla fyra var lediga, har försökt i flera veckor. :p
Vi spela Brainstorm (jag o V vann), Party o co (jag o V vann) och Hon slukades av vargen (det är precis som "Med andra ord"). Det spelet vann brorsan o Lars.


Idag skulle Malin komma o hälsa på, men hon kunde tyvärr inte. Så istället har vi bara tagit de lugnt, tog sovmorgon innan de var dags att ta hand om diskberget. :p

  
Så här "fina" blev dom i glasögonen som man ska ha när man kontrollerar facit i Brainstorm. :)

1. Lars
2. Brorsan
3. Veronica

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-11-21 @ 15:08:28

Jag tycker att vi blev skit snygga =)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0