Frågeslinga!

Idag har vi varit på Djursjukhuset o tittat. Dom hade öppet hus, så vi tänkte passa på att fråga en grej om vaccination o om försäkring av katterna.
Passade på att gå en frågeslinga som dom hade, fastnade redan på första frågan. :p Men sen gick de bättre.

Efter de var vi till mina föräldrar. Satt ute i solen o njöt av vårvädret. Jag o Joppe vandrade omkring runt huset, härligt att de inte är nån snö på gräset längre, så man kan gå runt utan att bli blöt om fötterna. :p

Ikväll har jag putsat fönster! Haha..  de var verkligen på tiden. Dom såg riktigt hemska ut, syntes speciellt när solen lyste in. :p
Men nu är dom fina (tillfälligt), dom blir smutsiga rätt så fort när man bor nära stan.

Ska bara ta de lugnt nu ikväll, tänkte först se om nån ville hitta på nått.
Men känner mig inte så pigg, så ska lägga mig i soffan med en filt o kolla på Robinson.
Har ont i halsen o är seg, men imorgon ska jag va pigg. Då ska vi grilla! :)

Före - riktigt smutsigt



Efter - Gizmo inspekterar så jag inte missat nån fläck. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-04-19 @ 12:46:43 URL: http://anst86.blogg.se/

vad fint det blev :) duktig du är som putsar fönster.. det skulle jag också behövt göra!

Postat av: Novalie
2012-03-18 @ 18:57:36 URL: http://hemförsäkringidag.se

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0