Nytt armband!

Dom här två dagarna har verkligen gått fort!
De blev en timmes promenad igår, sen fixa massa ärenden i stan o Birsta.
Bl a så köpte jag ett nytt "armband". Ni som känner mig vet ju hur mkt jag gillar armband, halsband o sånt. Men de är kanske inte ett sånt här armband jag drömt om att få ha. :p



Kollade först på apoteket, tant-doktorn sa att de skulle finnas där. Men tyckte att de var så stort o klumpigt.
Men på apoteket tipsade dom om att jag skulle kolla på sportaffärerna. Så hittade ett mindre klumpigt på Team Sportia. :) Testade ett sånt som går upp mot tummen också, men kändes som det här handledsskyddet kommer hjälpa lika bra, fastän det är mindre.

Nästa stora steg för mig är väl att faktiskt använda det när jag jobbar också. Så det inte blir liggande i skåpet. :p

Idag har jag inte hunnit göra nånting. Sov först 7-13, sen ut o gå. Sen hem o göra matlåda till jobbet o sen gå till jobbet. Började jobba kl 16. Men tiden gick fort!
Hade först möte med Peter till 17.30. Tur att han bjöd på fika! Somnade i morse när jag hade tänkt äta frukost o hann inte äta nått före jobbet idag, så var rätt så hungrig. :p

Nu är de två som kräver uppmärksamhet här, så bäst att ge dom mat. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-04-25 @ 06:21:00 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! I går belv det kotletter! Idag vet jag inte än:)

Postat av: sofia
2009-05-06 @ 22:20:04 URL: http://iamfia.blogg.se/

har du kanske några tips på "armband" eller liknande man kan ha på handleden för ganglion? :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0