Båtutflykt

Snart ska jag iväg en sväng till Selånger marknad, flera jag känner är där, så hoppas dom inte hinner åka hem innan jag lyckats slita mig från lägenheten. :p
Fast brukar ju iofs vara så mkt folk där, så brukar ändå inte hitta nån förrän tidigast när man ska gå hem. ;-)

Sen efter marknaden ska jag till föräldrarna. Dom, jag, Robin, mormor & Östen, Veronica, Neo, Victor och min moster med familj ska åka upp till Härnösand. Därifrån ska vi åka Höga Kusten-båten.
De är med mat o sånt, antar att de är lite liknande som Medvind som vi har här i S-vall. Blir säkert kul! :)
Synd bara att brorsan o Lars inte kan följa med. Båda är tvungna att jobba. :-/



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-08-16 @ 16:24:22 URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

hehe ja, tack! är du nöjd med din helg då ?kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0