En vild natt

Ja, de var ju inte på jobbet de gick vilt till. :-p Men här hemma verkar de ha gjort de.
Kom hem från jobbet för ett tag sen o mötte två glada kattungar i dörröppningen som vanligt. :-)
Så fort jag kommit innanför dörren så märkte jag att hallmattan låg på snedden med en bit t.o.m. in i vardagsrummet.
Redan då började jag misstänka att de inte sovit hela natten precis. :p
Gick till toan för att tvätta händerna o såg då att hela handfatet var brunt!! Min första tanke var ju såklart att de var kattskit. Men de luktade inget o såg inte riktigt ut som de. Gick då till sovrummet, men där såg jag inget misstänkt. Förutom att ett bar byxor som hängt på en krok nu helt plötsligt låg utsträcka på golvet. De måste ju hoppat för att få tag i dom o råkat riva ner domo sen busat med dom. Gick vidare in i vardagsrummet o där hittar jag förklaringen till de bruna.
De hade ju såklart rivit ner en blomkruka igen! Den här gången hade de valt en kruka som är av plast, så den gick ju inte sönder iaf. :) Så fick börja morgonen här hemma med att städa blommor o sopa blomjord. :p

Nu ska jag ta en beta o sen ska jag väl sova, tror de har lugnat ner sig snart. Både Gizmo o Nova har varit vilda sen jag kom hem. De märks att de blir glada när man kommer hem från jobbet o de gör verkligen allt för att få uppmärksamhet. :)
De är riktigt charmiga, de små busfröna. ;-)

Ska bli skönt att va ledig ikväll o inatt. Ska lata mig o se film tror jag. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-04-09 @ 10:47:54 URL: http://draken77.blogg.se

Ser ju nu att du e ledig. Så går de när man inte läser klart utan ska vara snabb att kommentera *s* Hoppas du får en bra filmkväll om de nu blir så :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0