Fanatiskt

Oj, de här är inte likt mig. Skriva blogg TVÅ samma dag! :-)
Sitter för tillfället o funderar på vad jag ska hitta på. Dagen har gått förvånansvärt fort ändå. Började städa lite o sen blev de bara mer o mer. Så har dammsugit, diskat all disk, städat bort allt skräp från båda borden (så nu ser de ut som bord igen), packat in all tvätt som vi inte orkade ta hand om förut efter tvättstugan, duschat, städat toa o handfat, skurat golv... ja, typ de mesta. Precis gått ut med sopor, återvinning o pant.

Oj... där small de! Busungarna är vilda o nu lyckades de välta en köksstol i sin vilda jakt. De jagar varann + favoritbollen som skramlar. Är ett väldigt liv här, tur de är vettig tid för en gångs skull. Annars blir väl grannarna tokiga snart. :-p

Imorgon ska jag iaf till sthlm, bestämde mig för ca 30 min sen o åker inatt, eller väldigt tidigt imorgon bitti. Lars ska på nån konferens så han har bensinen betald. Så kan ju inte stå emot frestelsen att åka med gratis. Hoppas de är bra väder bara, så de inte regnar. Jag ska ju gå runt i stan o sånt hela dan medans han är där :)

Nu måste jag kolla vad busfröna håller på med, man vet aldrig med de där två. ;-)

Ha en bra helg!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-04-06 @ 01:28:28 URL: http://sofiiie.blogg.se

jaha du ska åka iaf? :) synd att jag jobbar imorrn.. annars hade jag gärna följt med! vill shoppaaa...!! ha så kul då!

Postat av: Anna
2008-04-06 @ 11:57:31

hoppas du hittar nå skoj i stlm :) duktig du är som städar, du kan få komma till umeå å städa också ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0