Helg!

Äntligen är de helg! Kom hem från jobbet för ca 30 min sen. O nu är jag ledig enda till söndag. Wow... :p Ledig en dag på hela veckan. Men nästa vecka blir jag ledig mer. Slipper ju ons natt oxå, eftersom de är röd dag på torsdag. Mkt bra! :)

Ser nått mörkt flyga förbi lite då o då, de är två busungar som jagar varann som galningar. Nova har ju ingen tratt på sig, så då måste hon släppa ut allt bus (men hon har busat mkt med tratten oxå). Gizmo tycker de är kul, o dom är inte många sek i varje rum. :p
Väntar bara på att en stol ska tippa eller att nått annat ska flyga i golvet. Ingen idé att ta en beta innan dom har lugnat ner sig. ;-)

Ska städa lite tror jag, bra att göra en del idag, så inte allt måste göras imorgon.

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0