I kill you :)

Har fått de där på hjärnan nu, mina kompisar sa ju så några ggr, o lättpåverkad som jag är så fastnar allt. Ibland är man som en svamp. Dåliga låtar fastnar oxå jämt. ;-)

Hade iaf superkul igår! Var på tjejmiddag hos Ramona, hon hade gjort väldigt god mat o efterrätt o fördrinken var oxå god. :) Alltid kul med tjejmiddag. Sen blev de vin o spel, jag älskar ju att spela spel, så de var riktigt roligt. :)

Sen stack jag o Sirma in till stan för att träffa Micaela o Frida på Svenssons. Satt där nån timme o de var kul där med. Hamnade på Oscar sen, roligt o mkt folk, så blev en riktigt lyckad kväll! :) Var en jobbig o efterhängsen kille på Svenssons, men Micaela räddade mig några ggr. :p

Nu börjar de bli dags att göra sig klar för jobbet. Tänkte va duktig o ha matlåda med idag, ska göra sallad tror jag. Har ju ingredienser hemma för en gångs skull, både fetaost, grönsaker o annat gott :)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anna
2008-04-13 @ 15:12:54 URL: http://anst86.blogg.se

vad kul med en trevlig utgång! :) jag ska föresten käka potatisgratäng och kött till middag, de du ;)

Postat av: Veronica
2008-04-13 @ 16:20:34 URL: http://draken77.blogg.se

Va kul att du hade de trevligt, vann du på spelen??? :) Listan syns på samma sida som du kommer in på när du ska logga in. Hoppas du får de bra på jobbet. Kramis


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0