Lugnet före stormen

Skönt att bara ha kväll idag. Lagmötet gick bra också, blev inte massa gnäll, men kan ju iofs bero på att Tommy informerade om dom nya maskinerna över halva mötet. :p
Vi hade slagit ihop våra två laghalvor till ett enda stort möte. Lagledarna bjöd på tårta, eftersom de var sista gången med våra gamla lag o dessutom pratade båda lagledarna om hur det varit att ha oss o så. Påminde lite om när man slutar skolan. ;-p
För mig blir de inte så stor skillnad, fortsätter på samma kväll/natt-lag o med samma lagledare. Men får ju ganska många nya lagmedlemmar. Vi är 5 kvar av typ 14, så blir ju en del skillnad. Men blir säkert bra, jag är iaf rätt så nöjd med mitt nya lag. :)

Nu börjar ungarna springa omkring, så ska sätta mig vid tv'n så jag kan ha koll. Dom får ju inte brottas förrän tidigast lördag, så får väl försöka ha lite koll på det. Busa vanligt får dom, men Nova får inte va så vild som hon brukar vara. :p Lite svårt att hindra bara.

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-04-23 @ 13:51:03 URL: http://sofiiie.blogg.se

rätt så nöjd bara?! du borde va jättenöjd, du får ju va me mej!! ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0