Orolig

Jag har varit orolig för Gizmo idag... Han spydde upp en liten träbit inatt, träbiten eller pinnen eller va de va var ca 2 cm lång. Sen spydde han 2-3 ggr till under en timme tror jag. Sen var de väl lugnt ett tag, han var som vanligt o tiggde åt sig mat när Nova ville äta. Så han fick lite mat, o efter ett tag spydde han igen... :(
Men sen var han som vanligt, busade o verkade på bra humör, så jag la mig o sov. Efter några timmar vaknade vi av att han spydde en gång till. Har varit försiktig med maten idag, bara gett lite lagomt. O nu verkar de iaf bra igen, så hoppas han fått upp allt som var olämpligt för den lilla kattmagen. Tror de är nån träflisa eller bit av en gren från en växt eller nått, var lite svårt att se. Han tuggar ju på massa saker oxå, fastän vi försöker lära honom att han inte får. Hoppas de inte finns nått kvar i honom nånstans som har fastnat... :-/


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anna
2008-04-30 @ 12:13:44 URL: http://anst86.blogg.se

hoppas det går bra med katten, det är så svårt när man inte vet allt dom stoppar i sig! som sagt hoppas det löser sig iaf! kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0