Rolig helg!

Har haft en jättebra helg! Hade ju fest i lördags, de var riktigt kul! Ska kanske lägga in några bilder när jag hinner, men är lite stressad nu.
Före festen var vi i stan o sminkade oss. Elin o Sofie var på Make up store och jag var på Face. Blev faktiskt nöjd, fastän jag hade en vardagssminkning bara. :) O hon som sminkade var hur trevlig som helst! Hade betalt för 30 min, men jag var där 40-45 min! :)
När jag satt o blev sminkad var de nån som spydde utanför Stadium. Usch, va äckligt! Slapp se, men hörde ljudet + folks kommentarer efteråt...

Efter sminkningen stack vi till mig för att äta, hade köpt från China box. De var gott som vanligt. :) Mira, Mia, Sandra o Jenny anslöt oxå o åt med oss. Sen efter nån timme kom Jonas, Rickard o Pelle. De blev precis lagomt med folk.

Igår var jag på vårmässan. Vandrade runt där, träffade folk, tävlade som vanligt massa, men kommer säkert inte vinna nått. Men alltid kul att tävla :)

Nu måste jag stressa till stan, ska kolla om de finns några biljetter till basketen imorgon. Dragons har ju gått till SM-final, o första matchen är imorgon när jag är ledig. Så då måste jag ju nästan dit :) De ska ha Chicagos maskot där imorgon, han som var med när dom hade Scottie Pipen i laget. Den maskoten var kul, så de blir säkert en rolig match. :-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0