Sovmorgon

Idag har jag haft sovmorgon o verkligen sovit ut. De var så skönt! Kommer inte ihåg när de hände sist. :) Tror de blev 7 h sammanlagt, vaknade bara 2 ggr under den tiden. Ena gången var när Gizmo lekte med blommorna i sovrummet o andra gången när han lekte med mitt hår. :)
Lite synd bara att jag sov så länge, skulle ju ringa veterinären när de hade telefontid, de missade jag. Men ringer kanske Sundsvalls djursjukhus istället, de borde ju oxå kunna svara på mina frågor, även fast de inte var där vi opererade katterna.

De är riktigt härligt vårväder ute, solen skiner o de är varmt. Tror jag ska ut en sväng, börjar jobba sen 16.30.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0