Chinabox

Idag har jag varit o ätit lunch på Chinabox med delar av jobbgänget. De blev till slut jag, Elin, Sofie, Sandra, Erik o Pelle som samlades kring ett plastbord för att mumsa i oss lite buffé. :) Skönt att sitta utomhus, inne på Chinabox är de ju så mkt matos så man luktar som en friterad vårrulle efteråt. :p

Har egentligen massor att göra idag, men har inte tagit mig iväg än. Hade tänkt besöka föräldrarna (eller mamma iaf, pappa är på jobbet), åka till stugan o kanske hinna med en sväng till Pernillas fest. Sen är jag även sugen på drakbåtsfestivalen. Hur ska tiden räcka till allt? :)

Har ändrat lite på bloggen idag. Bytt till en lite snyggare klocka, vattenmelonen som jag hade innan såg så klottrig ut. :p Har även lagt till en ipod-spelare med 20 låtar. Var lite stressad när jag valde musik, så var lite svårt att komma på vilka låtar jag skulle ta. ;-)

Lika bra att slita mig nu, så jag kanske hinner nånting iaf. :o)

Auf wiedersehen!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0