Gratis hundmat

Idag har jag haft en riktig slappar-dag. Bara tagit de lugnt, fixat massa saker hemma som man aldrig får gjort annars. Skönt att bara ta de lugnt, sova länge, inte ha nån tid att passa o ändå hinna med grejer hemma. :)

Vid 17-tiden stack vi iväg för att hämta mitt paket från Buzzador som kom idag. Ska testa hundmat gratis o sen typ rapportera till dom vad hundarna tyckte :p
Räknade ut att de var hundmat för 200-300 kr i kartongen, de var ju inte helt fel. Men jag har ju ingen hund. :p 
Så åkte till föräldrarna o gav dom kartongen så att dom kan ge maten till Joppe + att mamma skulle ge provpåsarna till hundägare hon känner. :)

Sen följde mamma me till Citygross för att handla, o sen blev vi hungriga o orkade inte laga mat. Så svängde förbi Max på vägen hem till föräldrarna. Jag är ju rätt så fattig nu efter allt semestrande, så hade bestämt att de inte blir nån mer utemat före löning. Men mamma ville bjuda, så blev ett undantag idag. ;-p

Kom hem från föräldrarna för kanske 30 min sen, så nu är de dags för tv/film. :)


Joppe blev glad över den goda maten som han fick :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0