Snart är de slut...

Nu är semestern snart slut, tyvärr! Men är riktigt nöjd med min semester :) Har hunnit med så mkt, o ändå sluppit stress o för lite sömn. Känns verkligen som att jag vilat upp mig o de behövdes!
Imorgon börjar allvaret igen, men bra på ett sätt. Är väl dags att börja tjäna lite pengar igen med tanke på hur mkt jag gjort av med i sommar. :p

Idag har jag haft en riktig slappardag, har gjort så mkt senaste dagarna, så ville bara ta de lugnt idag. Men fick nått konstigt ryck o putsade fönster förut, de behövdes! Skämdes ju nästan när folk kom på besök när de var sol ute, eftersom speciellt köksfönstret var typ gråvitt av smuts. :p Men nu blänker dom, så man ser knappt att de är några fönster där. ;o)

Senaste veckan har jag verkligen fått mkt gjort, sånt som man behövt eller velat göra länge, men aldrig hunnit eller orkat göra. Bl a storstädning, städning av skåp, träffat massa folk, promenader, läst böcker, sett filmer, lagat riktig mat (alltså inte pasta + pastasås som de lätt blir när man är stressad till jobbet), fönsterputsning, rensning bland gamla saker mm.

Det enda jobbiga egentligen med att börja jobba igen är att jag lyckats vända på dygnet. Lagt mig vid typ 00-01 nästan varje dag. I Göteborg blev de t.o.m. tidigare nån dag. Har försökt öva på att vara uppe länge senaste dagarna, men de går inte! Blir som en zombie o kan knappt hålla mig vaken ens när jag sysselsätter mig med saker :p
Igår t ex så hade ju Lina fest o efter den blev de utgång. Jag var med max en timme på krogen, sen gick jag hem o somnade nog redan strax efter kl 2, fastän jag verkligen försökte hålla mig vaken :p

Nu är de dags för en film igen, ska kolla på Djävulen bär prada. Nån som sett den o vet om den är bra?




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-08-25 @ 09:52:39 URL: http://anst86.blogg.se/

Jag har sett djävulen bär prada, tycker den var bra :) vad tyckte du?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0