Snart semester

Jag har ju inte direkt varit duktig på att blogga den senaste veckan, de beror på flera olika saker... Men ska väl försöka få till ett inlägg nu iaf.
Har jobbat ikväll, lugnt som vanligt. Dom 2-3 senaste veckorna har varit så otroligt lugna!! Inatt tex skulle vi ju ha rast till kl 24, men när vi kom dit så sa Joel att vi kan få börja med att spela kort. :p Så vi fick rast nästan till kl 2. =) Sen fick vi ju även gå hem tidigare. Kommer inte bli kul till hösten när allt är som vanligt igen. :p

Nästa vecka är de tydligen för mkt folk, de händer inte ofta. Så Tomas undrade om de fanns några som ville vara lediga. Jag var en av många som nappade på det, så jag tog bort min ons kväll/natt, de betyder att min semester börjar redan på tis morgon, istället för tors morgon = 3 veckors semester! :)

I onsdags var mormor o Östen här. Alltid kul att träffa dom. =) Jag var där hos föräldrarna i flera timmar, gick omkring barfota i gräset, solade, myste med djuren o satt o pratade med föräldrarna o mormor + Östen. De var en riktigt härlig sommardag, så de kändes nästan som somrarna förr i tiden, när man var liten o hade sommarlov. *drömmer mig tillbaka* :o)
Sen skulle dom äta surströmming till middag, men jag fick grillad fläskfilé istället, gott! Smakade faktiskt en tugga surströmming o de smakade lika äckligt som jag hade väntat mig. :p

 

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0