Söt medhjälpare

Igår började jag jobba igen. Tur att de var mjukstart, hade bara kvällen. :) Fick dessutom va på ett bra ställe, så tiden gick fort! 
Idag blir de värre, ser inte fram emot att jobba 17-06.30. Fattar inte hur jag ska kunna hålla mig vaken! Försökte va uppe länge igår också, men gav upp nångång före 3, de var helt omöjligt. :p 
Vaknade vid 9 imorse o var pigg, så får se hur pigg jag kommer vara inatt. ;-) Får be Soffan o dom att väcka mig om jag somnar. :)

Gizmo har börjat bli väldigt intresserad när jag diskar, händer rätt så ofta nu att han lägger sig på diskbänken för att titta på. Vet inte varför han tycker de är så spännande. :p




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Neeely
2008-08-28 @ 14:17:16

Det var brorsans fru som gjorde trycket och dräkterna tog jag från Peters pappas jobb :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0