Stackars grannar

Kattungarna skrämde nästan ihjäl mig inatt! Typ vid 1-tiden satt jag vid datorn o skulle precis stänga av den. Ungarna sprang runt o jagade varann o busade.
Plötsligt hör jag hur folk börjar skrika i vardagsrummet. Jag flög rätt upp från stolen!
De visade sig att Gizmo satt sig ovanpå tv'n, mitt på volymknappen! Haha... han lyckades höja till volym 60 innan jag hann dit för att sänka. ;-p
Typiskt att de var en film på tv just då, med folk som bråkade. Haha... Hoppas inte allt för många vaknade.

Ikväll har jag bakat bröd, solrosbröd, de blev faktiskt riktigt gott! De måste jag göra om nån gång när jag inte känner mig så lat. :p Fast de är ju egentligen superenkelt att baka bröd o de blir billigare o godare än att köpa i en affär. :)

Hoppas verkligen bilstereon hinner komma före söndag. Den nuvarande fungerar ju bara när den vill o senaste veckan har den strejkat helt. Veckorna före det fungerade den ibland. :p Konstigt egentligen att den var ok hela tysklands-resan. ;-)
Har iaf köpt en ny för nån dag sen, köpte den via nätet så de tar några dar att få den. Nu kan man äntligen spela mp3-musik i bilen oxå, slipper släpa me sig typ 100 (överdriver inte alls :p) cd-skivor.
Snälla, kom före sön!!!! Vill INTE åka hela vägen till Göteborg o hem igen utan musik! :( Jag är beroende av musik ju...

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Charlotte
2008-08-08 @ 16:29:48 URL: http://charlotte-therese.blogspot.com/

Låter som att du också har fullt katt-ös... ;-)



Har också tänkt baka bröd - ett halvår minst - köpte t.om. en färdig blandning för att det skulle bli riktigt enkelt - man ska bara tillsätta vatten.



Men det har inte blivit av än.



Livets mysterier... ;-)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0