Bilder.... äntligen!! :)

Tänkte ju lägga in lite bilder här, men vet inte riktigt vad jag ska lägga in o vad folk vill se. Så lägger in lite blandat nu, sånt som jag råkat hitta nu när jag kollar igenom alla bilder, är säkert några tusen att gå igenom. :p Får se hur många jag orkar lägga upp.


Nova på stolen     Joppe hos föräldrarna             

  


1. Nova flörtar
2. Föräldrarnas söta hund, Joppe
3. Världens bästa mormor o hennes gubbe Östen :)
4. Kusin Anna o hennes sambo Marcus
5. Gizmo endast en månad gammal....söööööt! :)

               


1. Nova en månad gammal, en pytteliten krabat
2. Bella
3. Cizzi
4. Mitt försök att baka lussekatter förra året


               


1. Ett av alla gulliga djur på Hannover Zoo
2. Benny the Bull, Chicagos maskot som kom o va med på en av Dragons matcher i slutspelet
3. En stoooor sjö mitt inne i Hannover
4. Jag, redo för EM-finalen i fotboll. Var pyntad i dom där färgerna för att smälta in :p


               


1. Postfolket samlat på Rickards balkong
2. Sirma, Pernilla o Micaela på Linkin Park konsert i Globen -07
3. Konsert maj -07
4. Undrar om den här tröjan ska ge lika mkt energi som drycken med liknande namn. :p


Eftersom de här tog 100 år så orkar jag inte fixa fler bilder idag. Men de kommer säkert fler, ska kolla vad folk har för önskemål. :p

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-08-07 @ 06:55:17 URL: http://anst86.blogg.se/

kul att du äntligen fått upp lite bilder :) vilken fin bild på dig i tysklands färger :)

Postat av: eva
2008-08-08 @ 15:13:31 URL: http://evasriddle.blogg.se/

meeen va fina!!!!!!

Postat av: Charlotte
2008-08-08 @ 16:34:00 URL: http://charlotte-therese.blogspot.com/

Hittade just kattbilderna som jag frågade efter i min blogg... :-)



Verkar som att du har ett par birmor....?



Om jag kunde ha egen katt så vore det nog en sån jag skulle ha... De är för härliga...



Kattungarna liknar den stackars lilla katten som hittades utanför huset här i förrgår....



Postat av: Charlotte
2008-08-08 @ 16:34:49 URL: http://charlotte-therese.blogspot.com/

Äsch - glömde ju att fråga vad Joppe är för ras.



Ser lite ut som en malteser - som vi hade när jag var liten.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0