Utmanad

Jag har blivit utmanad av kusin Anna. =)

Fem saker som finns på din Att göra-lista idag?
1. Ta en promenad i solen
2. Dammsuga
3. Hälsa på föräldrarna
4. Slappa
5. Börja jobba igen

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Gick i skolan, var med kompisar (samma gäng som nu) =), bodde hemma hos föräldrarna, tror att jag fortfarande spelade ultimate frisbee då? (var iaf på jsm året innan, så antar att jag fortfarande spelade) :o)

Ställen du har bott på?
Har typ bara bott i Sundsvall, först Sidsjö o nu Östermalm.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. RESA!!!!!!
2. Flytta till större o finare boende
3. Ge massa pengar till familj, släkt och vänner.
4. Skänka till välgörenhet, speciellt till djur och barn som har de svårt.
5. Shoppa

Vet inte vem jag ska utmana nu när alla typ slutat att blogga. Men testar väl med Sofie, Sandra och Catrin ändå. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0