Advent

Nu är de 2:a advent, eller kanske 3:e t.o.m.? Jag har noll koll. Haha... nu fick jag veta att de är den 3:e tydligen. Jag var ju inte ens i Sverige den 1:a advent, så är väl lite därför som jag har så dålig koll. :p

Fixade ju inte klart allt jag skulle igår, vi blev lite för lata.
Så idag är de julbak o julpyntande på schemat. :) Ska inte julbaka så mkt, bakar så sällan, så vet inte ens vad jag ska baka. Förslag nån? Vi har typ aldrig kakor o sånt hemma, typ bara när man ska bjuda folk på fika o nån enstaka gång annars kanske. Så därför ska vi nog ge bort ganska mkt av de vi bakar o behålla lite av varje själv kanske. :p Brukar lägga lite i små påsar o ge till familj o så. Inte bestämt än vilka vi ska ge till, beror på hur mycket vi orkar o hinner baka. :)

Ska även se klart en av filmerna som jag råkade somna ifrån igår. ;-p Blev lite för trött när de var typ 20 min kvar av film nr två, så ska göra ett nytt försök snart.

Ska ringa mamma nu o fråga om hennes recept på lussekatter. :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0