Åter i Sverige

Nu är vi tillbaka. Kom tillbaka imorse, skulle kommit lite tidigare, men vårt plan var 2 h försenat. De var inte så mkt ändå, om man jämför med när vi åkte till Arlanda för en vecka sen. Då var planet försenat 3,5-4 h pga det usla vädret.

Har haft de toppen i Budapest, var även en sväng till Wien o till Alperna. :)

Det enda tråkiga var väl att jag gjorde illa mitt knä. Dom kör ju ganska fort där o saktar inte så ofta in vid övergångsställen. Så jag skulle springa över gatan o missade ju såklart en liten grop, så jag snubblade, mitt framför en bil! PINSAMT!! Men då lyckades den iaf hitta bromsen. :p
Slog båda mina knän, armen o händerna. De hände i torsdags, men redan på lördag kändes de bra igen, förutom i knäet då. Men idag gör de inte så ont, så går nog över snart. :)

Har tagit MASSVIS med bilder, så ska lägga in dom lite senare. Tar väl ett tag att gå igenom dom o välja vilka jag ska lägga ut på blogg o facebook. :)

Har lagt in dom nu, men ska nog försöka dela upp lite o skriva om dom o så. Så gör det i olika inlägg så dom inte blir för långa. :p Är ju flera av er som sagt att ni vill se bilder o höra om veckan, så ska försöka fixa en del idag. Skönt att jag inte ska jobba iaf! :)

Här är iaf några bilder från starten. Synd att de inte gick så bra att fota det usla vädret, var typ snöstorm från Gävle o till Arlanda. INTE kul att åka bil i... Såg 1-2 bilolyckor o hörde på radion om några till.

    

1. Lars letar efter matsäcken, synd att de inte syns på bilderna hur uselt väder de var. :p
2. Rast i Uppsala, var tvungen att vänta där ett tag. Sikten framför bilen var inte många meter på motorvägen.
3. Snöröjning på Arlanda, en lång karavan av plogbilar. :p
4. Vårt plan, 3 h försenat kom det. Efter vi klivit på tog de ytterligare nästan en timme innan vi kunde lyfta.
5. Ovan molnen var de iaf fint väder. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-12-02 @ 20:54:49 URL: http://anst86.blogg.se/

men, hur gick det med knät? har du ont än? inte kul att göra illa sig i knäna..

Postat av: anna
2008-12-02 @ 20:56:41 URL: http://anst86.blogg.se/

men, hur gick det med knät? har du ont än? inte roligt att göra illa knäna..


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0