Hall-inredning

Nu ska de bli fint i vår hall. Har ju inte varit så snyggt hittills, men nu har vi fått skåp o sånt, så Lars o hans pappa håller på att montera nu.
Men tyvärr kunde vi inte få sko-skåpen idag. Dom vita fanns, men svarta kommer inte förrän efter nyår.
Gizmo o Nova tycker de har varit en extremt spännande eftermiddag, dom har suttit o övervakat arbetet. :p

Jag har halvsovit några min på sängen, men känns lite dumt när dom håller på att arbeta. Men har frågat 100 ggr om jag kan hjälpa till me nått, men skulle nog mest bara va i vägen. ;-p
Har iaf städat en del, diskat diskberget, fixat middag o matlåda (jättegod sallad), duschat, fixat katternas toalådor mm. Var typ klar att gå till jobbet kl 15 (börjar 18.45). De måste va rekordtidigt!!

Ska få skjuts av Sofie o hennes mamma, så funderar på att gå till Sofie snart. Har ju ändå inget att göra hemma. :p
Efter den här kväll/natten är de HELG!! :)

Dagens bild får bli på dom nyfikna busarna, som ska lägga sig i precis allt. Dom verkar tro att skåpet är byggt åt dom. ;-)
Dom invigde skåpet redan innan de var färdigbyggt.


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-12-11 @ 08:30:56 URL: http://anst86.blogg.se/

vad gjorde du för sallad? recept? :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0