Julkort

De här har jag roat mig med inatt. Tur jag gjorde de då, tog ju MKT längre tid än jag hade räknat med. :p
Hade ju hjälp oxå, de var tydligen väldigt intressant att ha pysselstund. Jag brukar alltid köpa färdiga kort, men tänkte göra ett litet undantag i år, iaf till några. Orkade inte göra så till alla. :p
Är faktiskt nästan nöjd med resultatet, men de tänker jag inte visa här. Några som läser kommer få se de i brevlådan imorgon istället. ;-)

  

Vi fick våra första julkort idag, 4 st. Bl a fick jag från en person som jag helt förträngt. :p Har inte haft nån kontakt med henne sen förra julen, blev ju ganska förvånad när jag fick ett julkort.

Nu måste jag fixa håret innan de torkar. Annars lär jag väl se ut som ett troll på jobbet. Sen är de dags för 13 h jobb. *gäspar i förväg*

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-12-17 @ 07:31:10 URL: http://anst86.blogg.se/

oj vad duktigt att göra egna julkort, jag skulle också vilja göra det! tänkte som inte ens på det, men nästa år kanske jag ska försöka :)

Postat av: Eva
2008-12-17 @ 16:14:59 URL: http://cizzibellan.blogg.se/

De var faktiskt kul att göra de, även fast de tog längre tid än jag trodde. :p Men mysigt att pyssla lite o så.

Fick ert julkort idag förresten, tack så mkt! :-D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0