Julstress

Idag har vi hunnit med massor, blev stressigt, men hade bra flyt iaf. Har fixat alla juklappar klara, utom 1,5. De känns bra! :)
Dom hade öppet extra länge i Birsta, tur de. Jag trodde dom skulle stänga 18, men de var visst extraöppet till 20. :)

Bra att vi hade kinamat kvar från igår, så man slapp lägga ner nån tid på matlagning. :p Nyss ätit o nu ska jag sätta igång igen. Tagit en kort liten paus bara. Ska duscha o plocka ihop lite här innan mamma kommer kl 20. Vi ska sätta upp julgardinerna. :)

Ska ringa Mia en snabbis oxå, så bäst jag skyndar mig att stänga av datorn så jag inte råkar fastna här. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0