Lusse-katter

Natteeen går tunga fjääääät... Ruunt gåååård o stuuuuuvaaaaa.... *skrålar*

Jaha, då var de lucia då. Tiden går fort, snart är de jul! :) Jag älskar julen, den är så mysig!! I år har vi bestämt att de knappt ska bli några julklappar, men jag tänker köpa ändå. Gillar ju att ge bort saker, men kommer ge billigare saker än jag brukar. Skulle ju kännas dumt att ge nått dyrt när dom flesta sagt att vi inte ska ha några klappar. :p

Idag ska jag göra massor. Började med sovmorgon, sov till 11. Blev nästan 8 h sömn! Kommer inte ihåg när jag sov så länge sist. Senaste veckan har jag bara hunnit med 4-5 h per natt.
Har tvättstuga typ hela dan, men hinner ju göra lite annat oxå medans maskinerna sköter sig själva. Ska bl a julstäda, julbaka, ta fram lite kattvänligt julpynt o förhoppningsvis hinna en sväng till stan/birsta för att shoppa någon julklapp. :)

Sen ikväll ska vi ha myskväll. Dricka glögg, äta julgodis, mysa o se film. Är ju sista kvällen jag o L har tillsammans före den 27/12. Känns inte kul... :(

Nu måste jag göra mig klar, Lars kommer hem om ca 30 min. Då ska vi iväg o handla lite. Måste lägga in ny tvätt i maskinerna o lite annat före de. Får inte glömma att köpa saffran sen, ska baka lussekatter. :-D



Mina lussekatter =)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0