Mardröm

Jag drömde om mina jobbarkompisar inatt. Drömde att dom typ hatade mig o inte ville att jag skulle va med o hitta på saker. I drömmen skulle vi på en fest, men dom ville inte ha mig där, utan jagade iväg mig. Dom tyckte att jag förstörde o var tråkig... *snyft* :p
Tur de inte var en sanndröm. Hoppas inte de iaf. Men man vet ju aldrig. =)

Jag har så tråkigt nu, vet inte vad jag ska hitta på.
Allt jag kan komma på att jag måste göra, är ju sånt som ska göras på dagtid.
Bl a tänkte jag göra fler knäckflarn o cornflakes-godisar för att ge bort. :) Ska även handla julklappar, julpynta o städa. Inget av dom sakerna går att göra nu. Isf blir väl min sura granne bara surare, om jag börjar springa ner i källaren för att hämta julpynt o stöka på här i lägenheten. :p

Vill inte lägga mig riktigt än heller, för då kommer jag ju vakna typ 5-6 o va pigg. Då blir de svårt att jobba kväll/natt sen. Så de lutar väl åt att jag kollar på film eller läser. :)



Några av dom jag drömde om. ;-p Dom är så snälla, så förstår inte hur jag kunde drömma nått sånt. =)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0