Matförslag?

Jag är så seg idag, 13 timmars-passet på jobbet gick bra, trots att de var mkt att göra. Men då gick ju tiden fort istället. :)
Jag hade med lite julgodis o knäckflarn som jag bjöd på. :)
Postade våra julkort oxå, så nu behöver jag inte tänka på de nått mer förrän nästa år. :p

Funderar på att laga frukost/middag snart. Fått lite inspiration från Sofie, så nu är de bara att traska till köket o se om vi har grejerna hemma. ;-)
Tänkte att Lars kan ta disken om jag lagar mat. Har ont i handen, så känns lättare att laga mat då än att diska...
Skulle behöva mer förslag på enkel o snabblagad mat. Har typ ingen fantasi alls nu känner jag. :p



Så här blev julkorten som jag gjorde iaf, gjorde gröna till hälften o guld till hälften. =) Hört från flera att dom kom fram idag, dom verkade glada. Vi har ju alltid köpt färdiga kort, så blev väl en liten överraskning. :p
Blev vanliga köpkort till en del oxå, som inte är familj o släkt. :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0