Ont! :-/

Natten igår gick superbra! Mkt tack vare Lina, vi hade så kul. =) De var lite synd om Calle ett tag, men men... :p
Var lite trött ibland, men verkligen värt att jobba lite extra igen. Var ju evigheter sen sist.
Kvällen idag har oxå gått fort, skönt att bara jobba kvällen. Vi slipper ju natten eftersom de är nyårsafton imorgon. Skulle ju egentligen va på jobbet nu, men istället får vi vara lediga. :)

Bra de med tanke på hur ont jag har i handen, behöver nog vila den. :-/ Mitt nyårslöfte kanske borde vara att kolla upp va de är för fel på den, så den kan bli bättre nångång. Eller är de normalt att ha en knöl vid handleden som ser ut som en ärta o som gör ont när man använt handen mkt? Har haft den i många månader nu, så länge så jag inte ens kommer ihåg när jag fick den. :p
Hade inte så ont förut idag, men efter kvällen på jobbet blev de värre...

Imorgon är de nyårsafton (eller egentligen är de ju idag ser jag nu). Visste inte att klockan var så mkt. :)
Vi var på systemet idag. Där var de folk, massvis me folk! Kanske inte så oväntat. Alla kassor var öppna o ändå gick köerna nästan längst bak i affären! Men de gick fort ändå, ställde oss i kö nästan på en gång, sen turades vi om att gå runt o kolla lite. Skulle inte ha så mkt, var mest bara där för att köpa nått att skåla i.


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0