Sammanfattning

Tänkte försöka göra en liten sammanfattning på året som gått, men lär ju glömma hur mkt som helst. :)

Det här året har jag:
• Skaffat husdjur. Gizmo o Nova flyttade in hos oss i början av februari. 2 busiga kattungar som verkligen har förgyllt vårt år :)

• Börjat blogga. Tror jag började i februari. :)

• Varit på 5 resor! =)
 - Första resan var till Lars mormor i Finland, det var lika trevligt som dom andra gångerna vi varit där. :) Tror de var i februari eller mars?
 - Andra resan var till Tyskland. Vi var där en vecka, hade sååå kul!! :) Hannover är min nya favoritstad. Stämningen där var toppen eftersom vi var där under fotbolls-EM o dom gick ju till final. =)
 - Tredje resan var en kryssning med jobbet i slutet av juli, vår första resa tillsammans, hoppas de blir fler. :)
 - Fjärde resan var till Göteborg i augusti. Var där några dar med kusin Anna o hennes kille Marcus. Vår första resa tillsammans, hoppas de blir fler för de var kul! :)
 -  Femte resan var rätt så nyligen (24/11 - 2/12). Var till Ungern, Budapest för att hälsa på Lars morbror. De var väldigt kul o Budapest var en väldigt fin stad! :) Vi var även en sväng till Alperna o Wien när vi var där.

Annars är väl de mesta som året innan. Bor kvar på samma ställe o har samma jobb. Trivs bra med de, så jag är nöjd. =)

Gott nytt år allihop!



Flaskan är inte sned, men ser nu att jag var lite klantig när jag fotade. ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0